Translate

wtorek, 18 września 2018

#Związek

Cześć Kochani!
Dziś trochę o związku z najbardziej nieprzewidywalną osobą jaką znam. Ponad rok temu oświadczył mi się, jednocześnie rozpoczął się najtrudniejszy rok w moim (edit. naszym) życiu. Zanim się poznaliśmy chciałam być szczęśliwą singielką. Z czasem to wszystko uległo zmianie. Ten rok udowodnił mi jak silny jest nasz związek, mimo porażek jakie przeszliśmy dziś jesteśmy silniejsi o te doświadczenia. Nikomu tego nie życzę, ale nic nie dzieje się bez powodu. Oboje żyliśmy rutynowo i gdzieś się pogubiliśmy. Po wszystkim podjęliśmy wspólną decyzję, aby spróbować to naprawić. Dziś te dwa równie trudne charaktery idą ze sobą w parze i mam nadzieje, że tak już do starości kiedy będzie stary i obleśny, ale tylko mój. 

Poniżej kilka wspólnych zdjęć ❤ ❤ ❤





Pamiętajcie kochani żeby słuchać drugiej osoby, nie matkować i być nie tylko partnerem, ale przede wszystkim stać się przyjacielem.

Buziaki-Kacha-Cateerine-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz